Saknar alla mina greklans vänner!

Sophi saknar:

Snorre Jarwson Stemshaug

En söt och skit snäll skille som jag och Renee träffa i Grekland, världens bästa kille! önskade att han bode i sverige, Men tyvärr bor han i norge :/ men såklart blir det ju norge 2011 och det kommer äga! Saknar han som in i helvete, kan verkligen inte sluta tänka på han. så snäll. ni skulle älska han om ni kände han. i love him!

Vegard Vik Brendø

också en kille som vi träffa i greklans, en roligare kille måste man leta efter, så himla rolig vegard va, Han sa hela tiden "aru ett humo elle" haha älskar när han sa det! garvade åt det hela tiden, och kommer alltid att göra det! Hoppas han kommer när vi är och hälsar på i norge! I miss you!

Maja Berggren
saknar tjejen extremt, hon var alltid så roligt och skit snäll, älskar henne, Hon bor i skåne fast jag tror hon kommer till stockholm nångång, då måste vi ses! Vi träffa henne nu nu nu! Snälla ta med till henne! Henne och klara! systrarna berggren is the best! i love them!

Hida
Alltid glad och snäll. aldrig några sura miner. älskar henne, det finns inget dåligt om henne, Hon är snällaste! saknar henne hela tiden. kommer aldrig glömma våra stunder i grekland! saknar dom haha XD saknar dig Hilllldddaaa! Du och jag föralltid!

Tilda
Kan inte sluta tänka på när du och jag spelade minigolf och vår boll kom i något konstigt vatten och det luktade verkligen bajs! och likten gick inte bort från händerna vad man än gjorde, haha kommer aldrig glömma det! och vi gravade åt det hela jävla tiden ! saknar dig






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0