Håltimme

Hejhej bloggen! Idag händer det! Jag firar min födelsedag! Jipppppiiieee. ♥ Hoppas jag får fina saker, och bra saker. Jag har ingen anning vad jag kommer få! Iadg var jag i skolan som valningt, gjorde inget speciellt, fast vi hade hål timme i typ en och en halv timme, och det var verkligen chill. vi typ gick till subway och lite annat. Vi skulle haft bild fast hon var ju typ sjuk eller något. Älskar håltimmar. Efter skolan följde jag med Ebba och Renee till draken, vi skulle plugga men jag hade glömt min bok hemma så jag åkte hem, och så var jag tvungen att städa lite tills ikväll så alla kommer. Dom kommer vid halv 6. Inte så länge kvar! Och just nu lyssnar jag på Maddi jane, sjukt bra hon är, Bara 11 år. Men nu måste jag städa lite mer puss o kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0