Bästa dagen

Hellosian alla blogg läsare! jag ber så hemskt mycke om ursäkt, för jag har bloggar så hilmla dåligt i helgen :/ Men nu ska jag i alla fall berätta om min helg. Fredags: Jag och Renee var med varnadra och hade det funny, och då kunde jag inte blogga, och sen sov jag också hos henne, så inte så konstigt att jag inte blogga. Lördags: Jag var med Renee, Aphinya och Kajsa, sen gjorde vi lite saker och sen sov vi hos renee igen haha! Och idag söndag: Jag och Claudia var på premiären av Tusen gånger starkare! Den var så jävla bra, ni måste se den när den kommer ut, Det var så att Claudias pappa jobbade på den filmen, så vi fick gå på premiären, innan den har kommit ut på bio, och vi fick jätte mycke saker, vi fick plocka mamma saker. och vi satt längst fram i salongen, det var på saga salongen,+ att det var jäte många kändisar dära, ahha jag dog! det var jätte roligt! Sen fick vi gå på en resturang och ta precis vad vi ville, så himla lyx säger jag bara! Jag älskade denna dag!

Bilderna kommer senare ikväll :D


Kommentarer
Postat av: caroline

skulle ni kunna rösta på oss i veckans blogg? det skulle vara jätte snällt! Vi är nr 3!



LÄNK: http://amandaharde.blogg.se/2010/september/finalisterna-i-veckans-blogg.html#comment

2010-09-19 @ 19:00:40
URL: http://soeurs.se
Postat av: josefin gard

hejsan fin blogg :)

2010-09-20 @ 00:23:05
URL: http://joooi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0