Orgentering

Heej bloggen , har ganska brottom så jag gör en kort sammanfatning av dagen.
Jag, julia, clauida, gunay, oksana och cassih sprang orgentering, vi hittade 11/12 vikter var väldigt bra gjort tyckte jag, fast våra hjältar felix albin och max hjälpte oss, om inte dom skulle hjälpa oss skulle vi inte klara det. När vi satt och åt kom det ju självklart en massa insekter, så vi flyttade. Sen kom det en massa fiskmåsar, och vet ni vad som hände en fågel bajsade på Michelles rygg ( mysigt va ? ) så jävla äckligt, ahha alla garvade till och med jag. Sen åkte vi hem vid 1, och nu måste jag skynda mig till claudia för vi ska nämligen till gröna lund. Vi ses i kväll då kommer bilderna från dagen oxå.

/ sophi
förlåt för ingen bild men ni kan få en liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0