Next; Träning

Hejsan! Idag är det äntligen fredag och två dagars ledigt. Idag har jag varit i skolan, roligt att veta nåt om det? Nej eftersom inget kul händer i skolan. Som rubriken lyder har jag träning idag, inte nu precis om cirka en timme ska jag gå ut för att möta Cici, Kajsa, Betty och Thea för att åka till träningen. Efter träningen tror jag nog att jag bara ska åka hem och ta det lungt. Imorgon ska ju Kajsa firas, med grönan och sen ska alla sova hos henne, och jag vill inte vara en trötter då!


Måste bara påpeka att jag ÄLSKAR spotify, så himmla bra! Varje dag när jag kommer hem lyssnar jag på musik där, nu med ofc ♥ Ända minus är väl att det är reklam om man inte betalar och jag pallar inte betala för det? Så lite reklam då och då får man tyvärr stå ut med.

Va tvungen att förminska bilden, så den ser lite konstig ut :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0