Lite om dagen

Heej, bloggen förlåt för dålig uppdatering. Vi ska verkligen bättra oss men vi har lite fult upp just nu, Jag måste köpa skolavslutnings kläning, saker till grekland ( åker ju på söndag ) m.m


Efter skolan åkte jag och renee hem till henne, vid 4 skulle hon klippa sig, det blev verkligen jätefint. Efter det drog vi till liljeholmen och möte upp en kompis och lämna lite pengar ( är skuldig henne det ) Sen efter det hade renee fått pengar att köpa en klänning till avslutningen, så då köpte hon en jättefin haha jag ska också köpa den :D Vi hade skiroligt vi flummade hela tiden. Sen åkte jag hem vid 7 och gjorde läxorna. och nu ska jag ut med Alessia. Skriver mer senare.


/ sophi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0