Läsarträffen!

Hejhej!

OMGOMGOMG! Då var man med på kissies blogg :O, blivit buren av amir och Hugo, blivit kramad av Paow, Ana-gina, Kissie, Amir och Hugo, och fått en goodiebag! :D
Jag, Renee och Ebba kom till kissies och Amirs läsarträff vid ungefär tjugo över tre, vi var en av de tio första, alltså skulle vi få goodiebags! Vi var glaada då ;), lite senare kom Cici och Hanna, tyvärr hade redan tio kommit så de skulle inte få någon. Men iaf vi väntade på Kissie och Amir i typ.. TVÅ TIMMAR!? Hahah men det var bara roligt, vi lärde känna massa roliga människor. Sen kom de och alla blev typ helt galna x). Men den första goodiebagen gav hon till mig för jag ba snälla kan jag få en? Kissie ba, men gud du är så himla söt så det är klart du ska få! hihihi...

Sen kom Paow och Hugo! Vi tog kort med alla, och det var kul. Jag och Cici sa till hugo att han var skit snygg haha ;) Kissie var nog snällast av alla faktiskt! Inte alls som hon verkar mycket snällare och sötare i verkligheten jag lovar!
/ Claudia ♥

Bilden som var med i kissies blogg, jag står bland de som står längst fram, haha ;)


Kissie, Jag och Amir, haha kissie är inte riktigt beredd men hon är det på en annan bild jag har!


Jag, Paow och Cici, söta vi är! ;)


Jag, Cici och HUGO! så himla snygg :O


Jag och Ana-gina!



Sen finns det mycket mer på tex mig och bara kissie, mig och bara Amir, men alla de bilder var fel vridna och orkar inte vrida, ni har redan sett rätt många bilder ellerhur? ;)


Kommentarer
Postat av: RENEE !

Jag svääär jag döööör! HAN ÄR SÅ HIMLA FUCKING HET ;)

2010-05-19 @ 22:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0