Jag har sett drottningen och fått en puss av Erik Grönwall!

Hej, nu är jag tillbaka! Jag kunde ju inte blogga där jag var men nu kan jag blogga som vanligt igen. :)


(tog skylten som var till min gamla blogg, haha ;))

Idag, kom jag tillbaka till Stockholm vid ungefär elva, sen träffade jag Appi, Gunay, och Mubina och vi drog till grönan. Det var roligt men det började ju spöregna och vi orkade inte bry oss så vi ställde oss i regnet och blev skit blöta haha. Sen var det ju Childhood galan idag, vi visste inte om det. Så vi såg vi att Eric Saade och Erik Grönwall skulle komma så då ville vi ju såklart kolla! Innan själva konserten börja, fick man göra en tipspromenad typ, och jag kom på tionde plats! Så jag vann en spark cykel -.-, KUL! Ska typ sälja den på blocket tror jag, haha.

Men konserten var skit rolig, först kom Erik Grönwall in och sjöng Higher och en annan låt, vi sjöng med till typ hela Higher och skrek. Nästan sist kom Eric Saade in, haha seriöst vi skrek verkligen skiit mycket och vinka och allt, och sen skriker vi "ERIIIIC VI ÄLSKAR DIG" när alla hade apploderat klart och det var tyst x), så då hörde han ju och kolla på oss och gjorde en slängkyss till oss!!!! :D Sen när konserten var slut så, fick kom typ båda Erik/c och skrev atougrafer, jag hade inget papper :/ Men Erik Grönwall kom först och eftersom jag inte hade nåt papper, sa jag "Erik jag älskar diiig! Snälla kan jag få en kram" Hahaha, asså det var skit mycket folk så jag visste inte om han skulle krama mig men han ba, "Självklart ska du få en kram" Så krama han mig och gjorde typ puss ljud så han pussa typ mig på kinden :O, jag baa omg! haha ÖVERLYCKLIG. Sen kom Eric Saade ut och det blev seriöst panik alla ba skrek och skit mycket, men han gick förbi oss och då röde vi han, haha men han gick så snabbt förbi så jag fick ingen kram :( haha. JUSTE! DROTTNING SILIVIA VAR DÄR OCKSÅ! ( ojj va långt inlägget blev ;O )

Jaaapp, det här var min roliga dag, hoppas ni har haft lika roligt men det tror jag inte! ;)
/Claudia ♥

Eric Saade! (dåliga mobilbilder)

Velvet :)

Erik Grönwall! Han var jätterolig på scen, typ börja dansa och la sig ner på golvet och massa saker, haha :)

Peter Jöback och Cookies And Beans (?) haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0