Gröna lund igen :S

Heej alla kära bloggläsare, idag har jag varit på ... gissa vad inte så svårt att gissa eller hur ? jo grönan ahha går dit varje dag, och kanske ska dit imorgon ahha so typiskt mig. Men i alla fall va det ju somamrkrysset ikväll, och det va ju jättemycke rengep så vi träffa jättemånga kändisar haha stolt :D Men en tråkig sak hände påvägen hem i slussen, då ramlade jag i trappen ner till perången, eller där man kör barnvagnar, där ramlade jag och gjrde värsta vålten så jag tappade min mobil och allt, haha det va väldrigt pinsamt, och jag fick ett hak i knät ;/ inte roligt ! Men bilderna kanske kommer senare, om det går att lägga in :D / sophi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0