Förlåt bloggen !

Heej och förlåt för jätte dålig uppdatering, i går var det ju skola och efter det så gick jag kajsa ebba och ninna till grönan, vi hade jätteroligt. Sen åkte vi hem vid halv åtta, och efter det var jag med kajsa, då tänkte jag skriva ett inlägg men så blev det inte för vi somande hahha, vi var helt slut.
p.s På grönan fick jag värsta dissen av ninna, jag sa att hon va tjock och då sa ninna "Jag är tjock du är ful jag kan banta vad kan du??" haha och då försökte ju¨jag såklart komma på och det blev " jag kan fixa mig eeeee?" visst va jag bra ? :)

puss, inga bilder tog jag men ebba eller nån kanske gjorde det i så fall lägger jag ut dom senare. / sophi

Kommentarer
Postat av: Alessia

var det kul på grönan?

2010-05-13 @ 09:14:46
URL: http://alessiamiley.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni frågar inget på frågestunden, Gud va taskigt! :(

2010-05-13 @ 12:49:27
URL: http://sweetiesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0