Dålig update

FÖRLÅT! För att ingen av oss blogga igår. Jag hann inte skriva på morgonen och efter skolan var jag ju med Cici på grönan och sen bio, när jag åkte hem träffade jag mina föräldrar och min kusin på en resturang så jag kom inte hem förns vid kanske halv elva. Då var jag för trött för att blogga!

Juste! Jag såg ju "The Last Song" igår. Jag tyckte filmen var jättebra. Och ja, jag och Cici grät några tårar ;)
/ Claudia


Jag och Cici inne i biosalongen, jag ser ut som jag vet inte vad så BJUDER!

Man ser inte så bra men det får duga, haha den gången när vi åkte så åkte
vi med några som vägde rätt mycket mer än oss, så vi fastnade nästan upp och ner
och jag fick panik och mitt skrik lät helt cp, haha och då fick typ Cici skrattanfall där uppe ;)


Kommentarer
Postat av: Appii

Har insene kamera?:o

2010-05-13 @ 21:26:33
URL: http://alskareeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0