ÄR HELT SLUT...

... efter en lång dag på kärtorps ip. Jag höll på att dö, det va cirka 30+ grader ute, solen steckte verkligen. Men det va kul, eller helt okej faktiskt. Vi gjorde väl valniga sakerna som man brukar gör, höjd, längd, stafet m.m. Jag åt en macka till lunch den va väldigt god, kan jag passa på att säga hihi. Jaa det var väl det :)



Ikväll åker jag till mitt land, så jag kommer inte kunna blogga på hela helgen kanske för, min mammas dator är sönder och den brukar vi alltid ta med dit upp ;/ Allt är trasigt nu helt plötsigt, Min mobil, mammas dator, lampan och min kamera, great ? Aja vi hörs ett eller två inlägg innan jag drar :D / sophi


Lite bilder påvägen dit :D


visst är vi söta :)

haha.

en uppochned :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0