Älskar vädret :)

Guud, så varmt och skönt det har varit idag! Vi har ju haft idrottsdag och det var roligt, Sophi har väl berättat det mesta av dagen. När jag kom hem var jag skit trött och skulle egentligen ha badat med Renée och några fler, men jag orkade inte, var tvungen att duscha göra läxor, städa mitt rum. Plus att jag var trött, så det blev inget bad för mig idag.

Är iaf klar med allting nu, har fixat alla mina kläder som låg överallt i rummet och gjort klart läxan! Det är fortfarande stekande sol utomhus, så kanske går ut lite efter middagen med mammsen ;)


/ Claudia ♥

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: Nice, bästa dagen ;)

2010-05-20 @ 20:20:12
URL: http://emeliess.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0