varit med Renee o Ebba !

Gud verkligen förlåt för jättedålig uppdatering men vi är ganska upptagna på dagarna efter skolan, vi vill tillägna tiden åt att vara med vänner i stället för att åka hem och bara sitta vid datan. Så efter skolan var jag med Renée och vi gjorde lite små saker sen kom Ebba och vi satt inne på draken och chilla lite. Sen var jag tvungen att dra hem. nu ska jag lyssna lite på musik :) Har nyss gjort matte läxan




Baslinne: Gina Tricot.
Magtröja: H&M 99kr
tights: Gina tricot

-sophi ♥



Kommentarer
Postat av: beckah

fin blogg! kommentera gärna min oxå: www.beckahansson.webblogg.se :D

2010-08-30 @ 19:59:11
URL: http://beckahansson.webblogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0