Sorry!

Hej och förlåt för den dåliga upptaderingen jag har haft! Men jag har inte haft så mycket tid för datorn. Den här helgen har spendrats mest med Hanna syster, i fredags efter skolan drog vi hem till henne och hade skitroligt som alltid! Tog massa bilder och dansa samtidigt som vi blunda utomhus hahahha, ni fattar nog inte

I går, var jag med också med Hanna och jag åkte hem till henne. På dagen var vi hemma hos henne och hade roligt sen började vi på en hemlig sak, hihi spännande va? På kvällen var det kräftskiva där hon bor så vi åt kräftor och pratade med några av Hannas familjs kompisar dom var kuliga sen kolla vi på en typ eldshow och fick eld på våra händer wow, coolt vaaa? Sen på kvällen hände lite mera hahaha.

Idag har jag varit på stan med Hanna och Ebba, fick med mig fyra saker hem, ett pennfodral, en ögonfransböjare, ett par mjukisar och ett randigt linne!
Långt inlägg blev det och här kommer lite bilder, puss / Claudia ♥

Hanna sötis!


Love u :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0