Back

Hejzzan! förlåt för vi inte har uppdaterat alls mycket men dude, det var sista veckan på sommarlovet. Vi var tvunga och leva ut den sista tiden Vi har ju såklart varit på Ung 08 och the voice, och träffat massa gammla och nys vänner. Igår var jag med Hanna syster, vi var på stan för jag skulle byta en väska och då träffade vi paow och Annie, så vi tog ett kort med paow haha! Sen åkte vi hem till henne och hade roligt såklart. Idag träffade jag Ninna, Kajsa, Renee, Thea och Ebba, det var skit roligt att träffa Ebba och Thea. Har inte träffat de på evigheter. Sen drog jag och Sophi hemmot och imorgon blir det skola YEEEY.
puss på er, claudia ♥

Just nu :) min fina ugglee tröja från ny haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0