cha cha ! :P

snart kommer vi tillbaka, var bara sugen på att göra ett inlägg, hoppas ni har haft en bra sommar,för det har jag, jag har varit på landet i grekland, på kajsas land, har haft suveränt. vad har ni gjort ?
på söndag åker jag till landet igen, kanske skriver 1 inlägg där me, fast tror inte det, vi har ju inte börjat uppdatera ännu. fast saknar bloggen :/ och ni saknar ju såklart oss också. Vet ni vad jag fick reda på, justin bieber kommer till sverige, om man kollar hans twitter så står det. omg jag är så glad, jag kommer lungt gå, vilka mer ska gå ? alla mina vänner kommer väll också såklart gå. :) det kommer bli skoj.


omg ! <33 me ♥ justin !
/ sophi !


Kommentarer
Postat av: Alessia

Jag ska gå såklart

2010-08-05 @ 10:57:19
URL: http://mileycyrusmc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0