I'm back in business.

Hejhej!

Förlåt för jag inte har upptadert under hela dagen. Men jag har ju varit på Hannas land, but now i'm home! Har precis ätit middag och nu sitter jag och kollar på Wipeout, ibland är det så pinsamma från Sverige att jag skäms för Sverige, alltså programmet visas ju i Norge och Danmark också.. Fast rätt många från dem länderna är också pinsama men dem pinsamaste är från Sverige -.-

Imorgon börjar skolan JIIIIPPIIIIE!!! Not, haha. Men det är lite närmare sommaren då så aja. Ja vill bara att sommaren ska komma! Grönan varje dag vara ute sent med alla kompisar, åhh va jag längtar!
Claudia allas favorit. ♥
Jag på Hannas land, inte världens bästa bild men ni får nöja er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0