Claudia bitch here!

Hej!

Jahapp, mitt första inlägg i den här bloggen! Som sagt har jag redan en blogg som jag kommer vara mer aktiv på en denna. Men ska ändå försöka skriva ungefär 2-3 inlägg per dag.

Idag har jag varit med Hanna och vi var på en sak som det finns aktiviteter man kan göra på lovet. Det var roligt för idag var sista dagen på det så alla hade uppträdanden. Vi hade gått på sång kurser och idag fick vi sjunga för alla andra! Det var jättekul för man fick sjunga lite solo. Början av låten var mitt solo, det gick bra men det var lite pinsamt eftersom jag var först men efter andra menningen var det inte alls pinsamt längre. Sen sjöng jag och Hanna en refräng tillsamans också. Ebba och Renée kom och kolla på oss också, roligt roligt. Sen så spela vi lite pingis och sen drog vi hemmot.

Charå, Claudia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0